Όλοι οι άνθρωποι του ΤΕΧΗΟΜΕ εργάζονται ώστε να φτάσουν σε σας τα προϊόντα σωστά. Τόσο μέσα από την σελίδα μας με αναλυτικές περιγραφές των προϊόντων όσο και πριν την αποστολή με έλεγχο που γίνεται σε κάθε προϊόν (έλεγχος για τυχόν ελαττωματικά).

Επιστροφή Προϊόντων και Αλλαγή

Εάν κάποιο προϊόν φτάσει στα χέρια σας και για κάποιο λόγο δεν σας ικανοποιεί, τότε μπορείτε να το επιστρέψετε εντός 10 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα:

1) Αποστολή e-mail που θα αναφέρεται ο λόγος επιστροφής.

2) Καλείτε την εταιρεία courier εάν βρίσκεστε μακριά από το φυσικό κατάστημα, συσκευάζετε το δέμα και το παραδίδετε. Προσοχή: τα μεταφορικά της επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη και καταβάλλονται τη στιγμή της παράδοσης του δέματος στην εταιρία ταχυμεταφοράς.

3) Τα μεταφορικά τόσο της επιστροφής όσο και της νέας αποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη.

4) Προσοχή: το προϊόν δεν θα γίνεται δεκτό εάν:

α) Εάν έχει χρησιμοποιηθεί.

β) Εάν έχει πλυθεί.

γ) Εάν έχει καταστραφεί η συσκευασία του ή έχουν αφαιρεθεί τα ταμπελάκια. Ιδιαίτερα τα μαξιλάρια ύπνου για προστασία της υγείας του καταναλωτή δεν αλλάζονται για κανένα λόγο.

5) Σας αποστέλλεται απαντητικό e-mail που σας αναφέρει ότι η επιστροφή γίνεται αποδεκτή από το Homee.

6) Για τις αλλαγές ισχύουν όλα τα παραπάνω με την διάφορα ότι στην επικοινωνία μας θα πρέπει να αναγράφεται το προϊόν της αλλαγής. Προσοχή: το ποσό της αλλαγής θα πρέπει να έχει ίση ή προσθετική αξία με το προϊόν της αγοράς.

Επιστροφή Χρημάτων μη Ελαττωματικού Προϊόντος

Στην περίπτωση που επιστραφεί το προϊόν και δεν προχωρήσετε σε νέα αγορά τότε είναι δυνατόν να σας επιστραφούν τα χρήματα της παραγγελίας σας ατελώς και σε διάστημα 10 ημερών με κατάθεση σε ένα λογαριασμό τραπέζης που εσείς θα μας υποδείξετε. Η κατάθεση γίνεται στην καθαρή αξία του ποσού του προϊόντος, χωρίς τα μεταφορικά έξοδα.

Αλλαγές Ελαττωματικών Προϊόντων

Εάν κάποιο προϊόν, παρόλο που γίνεται έλεγχος από τους ανθρώπους του ΤΕΧΗΟΜΕ πριν την αποστολή, παρουσιάσει κάποιο ελάττωμα τότε μπορείτε να το επιστρέψετε ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα:

1) Αποστολή e-mail ή τηλεφωνική επικοινωνία, που θα αναφέρεται ο λόγος επιστροφής.

2) Καλείτε ή μετά από συνεννόηση σας στέλνουμε εμείς την εταιρία ταχυμεταφοράς που σας παρέδωσε το δέμα, συσκευάζετε το δέμα και το παραδίδετε.

3) Μετά την παράδοση από τον συνεργάτη μας του δέματός σας, σας αποστέλλεται e-mail για την παραλαβή του προϊόντος και τον έλεγχο αυτού.

Μεταφορικά Ελαττωματικού Προϊόντος

Τα μεταφορικά της επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος επιβαρύνουν το ΤΕΧΗΟΜΕ.

Επιστροφή Χρημάτων Ελαττωματικού Προϊόντος

Στην περίπτωση που επιστραφεί ελαττωματικό προϊόν και αποδειχτεί ότι η ελαττωματικότητα έχει προέλθει από αβλεψία της εκάστοτε εταιρίας παραγωγής τότε είναι δυνατόν και εάν δεν προχωρήσετε σε νέα αγορά να σας επιστραφούν τα χρήματα της παραγγελίας σας ατελώς και σε διάστημα 10 ημέρων με κατάθεση σε ένα λογαριασμό τραπέζης που εσείς θα μας υποδείξετε.

Αλλαγές και επιστροφές δεκτές εντός 10 ημερολογιακών ημερών.

Ακύρωση Παραγγελίας
Είναι δυνατόν να ακυρώσετε την παραγγελία σας σε δύο περιπτώσεις:

α) Πριν την αποστολή και παραλαβή του προϊόντος η ακύρωση είναι δυνατή τηλεφωνώντας στο 2310-749572 ή με αποστολή e-mail.

β) Την στιγμή της παράδοσης και παραλαβής του προϊόντος αν διαπιστώσετε ότι υπάρχουνε φθορές ή κάποιο ελάττωμα μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία παραδίδοντας το προϊόν στον μεταφορέα χωρίς καμία επιβάρυνση. Στην περίπτωση αυτή και αφού παραδώσετε το προϊόν στον μεταφορέα, μας καλείτε στο 2310-749572 ή στέλνετε e-mail και μας αναφέρετε τον λόγο ακύρωση της παραγγελίας ώστε να σας επιστραφούν τα χρήματά σας ατόκως.